همشهری آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با بیست و سوم ذی‌القعده، مراسم ویژه روز زیارتی امام رضا(ع) در حرم مطهر آن حضرت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با اعلام این خبر افزود: در بیست و سوم ذی‌القعده، روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع)  یک‌شنبه هفتم مهر مراسم ویژه‌ای در حرم مطهر رضوی از ساعت 14:30 با قرائت زیارت جامعه کبیره توسط ذاکر اهل بیت(ع) سعید حدادیان در صحن جامع رضوی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که «این مراسم برای عموم زائران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است» اظهارکرد: پس از قرائت زیارت جامعه کبیره، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی سخنرانی می‌کند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری سخنرانی و مرثیه‌سرایی در شب 23 ذی‌القعده در صحن جامع رضوی گفت: مراسم ویژه‌ای نیز در این شب پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین هاشمی‌نژاد و مرثیه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حسینی در پایان با بیان این‌که «همه‌ساله در حرم مطهر امام رضا(ع)، برنامه ویژه‌ای در روز 23 ذی‌القعده برگزار می‌شود» گفت: در این روز به زیارت مخصوصه حضرت رضا(ع) از نزدیک و دور تاکید شده است و همچنین بنا به روایتی شهادت حضرت رضا(ع) در این روز واقع شده است.

کد خبر 232900
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز